Revoluční homepage ATLANTIKU

Společnost ATLANTIK Finanční trhy, která je jedním z nejvýznamnějších hráčů na trhu obchodníků s cennými papíry v České republice, se na nás na jaře 2008 obrátila s požadavkem na osvěžení svých webových stránek. Začal tak projekt, na jehož konci stojí v oblasti finančních služeb ojedinělá homepage poskytující svým uživatelům velkou informační hodnotu, přehlednost a svobodu.

Revoluční homepage ATLANTIKU
Vytisknout stránku Doporučit stránku Slovník pojmů

Jak projekt vypadá

Cíl projektu

Společnost ATLANTIK FT se na svých webových stránkách chtěla výrazně zaměřit na uživatele a poskytnout jim sofistikovanou homepage, kde najdou přehledné zpravodajství o všem, co potřebují k investování a obchodování na finančních trzích. Představovala si řešení v podobě čtyř různých homepage rozdělených podle předmětu zájmu. Vylepšené webové stránky měly efektivně sloužit stávajícím klientům ATLANTIKU i lákat nové investory.

Popis řešení

Když jsme se zamysleli nad pravděpodobným profilem uživatelů webových stránek ATLANTIKU, napadlo nás odvážnější a hravější řešení. Místo čtyř statických homepage jsme navrhli jednu základní, kterou si ale každý uživatel může nastavit podle svých preferencí. Uživatel přijde na homepage ATLANTIKU a díky promyšlenému systému widgetů si na stránku poskládá informace, které jsou pro něj zajímavé či důležité. Nastavení homepage se mu uloží do historie v počítači. Pokud je uživatel registrovaný, dostane se ke své personalizované homepage z jakéhokoli počítače. Pro uživatele, kteří nemají čas nebo nepotřebují procházet všechny možnosti, jsou k dispozici čtyři šablony homepage, ze kterých mohou při sestavování své stránky vycházet. Šablony jsme navrhli tak, aby obsahovaly okruhy, které návštěvníky stránek ATLANTIKU pravděpodobně zajímají nejvíce - akcie, burza cenných papírů, fondy a ekonomické zpravodajství. Na konci projektu, v němž měl náš tým dostatek příležitostí uplatnit svou kreativitu, stojí homepage založená na web 2.0 technologiích, která svým uživatelům přináší maximální komfort. V oboru investic a finančních trhů je podobně uživatelsky orientovaný web raritou.

Dodané služby

www.atlantik.cz

Když jsme začali na interních prezentacích v ATLANTIKU vysvětlovat, co bude znamenat pro jednotlivé klienty na míru šitá a absolutně přizpůsobitelná homepage, bylo nás jen pár, co jsme v ATLANTIKU věřili, že to bude opravdový průlom. Že to ale bude taková bomba, která už za měsíc přinutí si svou homepage vybrat více než 5.000 lidí, o tom se nám ani nezdálo. Prostě – skvělý nápad, perfektní exekuce a výborně vytipovaná potřeba klientů – to byl recept k malému zázraku, bez kterého si dnes web ATLANTIKU už nikdo nedokáže představit.

Jan Dobiáš

Marketing Manager, ATLANTIK FT

Podobné projekty

Zadejte e-mail příjemce:
Vzkaz:
2 + 4 =