Aplikace pro online obchodování

Se společností ATLANTIK Finanční trhy spolupracujeme od roku 2005 a projekt vytvoření aplikace ePokyny přímo navázal na projekt terminálu FIX, který umožnil implementaci protokolu FIX coby celosvětové normy pro komunikaci obchodních systémů na burzovním trhu do informačního systému společnosti. Tím byla připravena půda pro zavedení možnosti přímého online obchodování a SiteOne měla za úkol převést ji z roviny teorie do reality. Základním úkolem při vytváření aplikace ePokyny bylo skloubit technologickou náročnost a potřebu maximálního zabezpečení s uživatelským komfortem.

Aplikace pro online obchodování
Vytisknout stránku Doporučit stránku Slovník pojmů

Cíl projektu

FIX terminál, který jsme pro ATLANTIK realizovali v roce 2008, umožňuje pro obchod zásadní výměnu informací mezi jednotlivými připojenými burzami, neposkytuje ale možnost přímo zadávat konkrétní obchodní pokyny konkrétním burzám. Online obchodování se ovšem stalo normou a nutností pro každého úspěšného obchodníka s cennými papíry, a tak i ATLANTIK potřeboval pro udržení kroku s konkurencí dát svým klientům možnost nakupovat a prodávat online bez použití telefonu.

Popis řešení

Díky dřívější spolupráci s ATLANTIKEM jsme už do detailu věděli, pro jakou cílovou skupinu bude aplikace e-Pokyny určena a jaké potřeby tato cílová skupina má. Jelikož se e-Pokyny používají k přímému obchodování, je nezbytná absolutní přesnost a maximální zabezpečení. Jakýkoli kolaps systému je z podstaty věci nepřípustný. Chtěli jsme vytvořit aplikaci, která tyto požadavky splní a zároveň bude mít přidanou hodnotu ve formě uživatelské přívětivosti a komfortu. Výsledné řešení poskytuje uživatelům možnost online obchodovat bez nutnosti instalace speciálního softwaru do jejich počítače. Aplikace se snadno ovládá, nicméně je dostatečně sofistikovaná a díky propracovanému designu i už na první pohled příjemná.

Dodané služby

Hledání ideálního systému, který posbírá všechna pozitiva stávajících světových obchodních systémů a odebere z nich veškerá negativa, která jsme sami na sobě pocítili nebo která nám klienti tlumočili. Takové bylo velmi jednoduché zadání. Spokojenost klientů, nulová chybovost systému, protože jde o velké peníze, 24/7 neustále s klientskou podporou. Prostě revoluční myšlenky s evolučním přístupem jako upgrade stávajícího systému, ve kterém si klienti dosud mohli pouze číst statická data, na super on-line aplikaci, která uspokojí jak řadového drobného investora, tak sofistikovaného intra-day tradera. Povedlo se a spokojení jsou všichni. A tým okolo Karla Majera na sebe zase může být jednou pyšný. Dokázali to a klienti ATLANTIKU to oceňují několiksetkrát denně.

Jan Dobiáš

Marketing Manager, ATLANTIK FT

Podobné projekty

Zadejte e-mail příjemce:
Vzkaz:
9 + 2 =