Kampaň AVG Monsters & Protectors

V roce 2008 uživatelé internetu radostně stříleli žraloky ve hře AVG Shark Shooter. Hra, kterou v různých jazykových verzích včetně například maďarské a portugalské hráli lidé po celém světě, vznikla u nás ve Vršovicích, stejně jako její nástupkyně AVG Monsters vs. Protectors z roku 2010. Nová hra na původní navazuje, má však jiný příběh i jiný cíl.

Kampaň AVG Monsters and Protectors
Vytisknout stránku Doporučit stránku Slovník pojmů

Jak projekt vypadá

Cíl projektu

Klient si přál vytvořit hru, která vhodně doplní kampaň na webu a v sociálních sítích zaměřenou na propagaci produktu AVG 2011. Produkt funguje do značné míry na principu komunity uživatelů, kteří sdílejí informace o virových hrozbách, a cílem hry je způsob fungování produktu nenásilně vysvětlit uživatelům. Hrdiny kampaně i hry jsou čtyři nadpřirozeně schopní antiviroví strážci i virtuální zástupci komunity uživatelů sdílejících informace.

Popis řešení

Původně jsme mysleli na to, že jen přeskinujeme AVG Shark Shooter, ale rychle nám došlo, že to nepůjde, protože původní hra technicky nevyhovovala novým požadavkům. Začali jsme tedy od píky a hravě jsme se ponořili do světa, kde se lidé po vzoru nové filozofie produktů AVG mají rádi a navzájem se chrání. Hráč či hráčka vstupuje do virutálního příběhu v roli ochránce uživatelů internetu a v průběhu hry může dočasně využívat AVG supersíly a stát se jedním ze čtyř antivirových superstrážců. Scénář hry umožňuje umístit mezi jednotlivé levely výchovnou reklamu, takže se hráči něco dozvědí například o typech virů. Jsme pyšní na povedenou grafiku a na to, že jsme hru naprogramovali tak, aby neměla vysoké nároky na výkon počítače. Celou hru jsme zvládli vytvořit zhruba za měsíc a do budoucna spolu s klientem plánujeme přidání dalších levelů, nové zbraně, možnost vytvoření vlastní postavy a také verzi pro iPhone a Android.

Dodané služby

Potřebovali jsme vytvořit hru, která by uživatelům prezentovala novou myšlenku fungování antiviru AVG. SiteOne nám již jednou připravila úspěšnou kampaň Shark Shooter, takže byl výběr dodavatele jasný. I tentokrát jsme dostali prvotřídní produkt, který jak nás, tak naše uživatele nadchnul a podpořil tak naše cíle.

Ema Linaker

Global Director of Social Media, AVG Technologies

Podobné projekty

Zadejte e-mail příjemce:
Vzkaz:
3 + 6 =