Kampaň Hellmann's Inspire

Vaření. Pro někoho nekonečná zábava, pro jiného nekonečná nuda. Značka Hellmann's už dlouho zpříjemňuje pobyt v kuchyni gurmánským fanatikům a fanatičkám i příležitostným kuchtíkům a SiteOne jí v tom od roku 2007 pomáhá. Důkazem budiž online kampaň Hellmann's Inspire, v níž jsme na jaře 2011 vdechli vaření nový rozměr.

Kampaň Hellmann’s Inspire
Vytisknout stránku Doporučit stránku Slovník pojmů

Jak projekt vypadá

Cíl projektu

Zadání společnosti Unilever, do jejíhož portfolia značka Hellmann's patří, do značné míry vycházelo z motta kampaně: inspirovat. V našem případě konkrétně interaktivními nástroji pro online kampaň, která poběží současně s kampaní v tradičních médiích. Základem celé kampaně jsou přitom dva jednoduché recepty využívající netradičním způsobem majonézu a tatarskou omáčku Hellmann's a inspirující spotřebitele a spotřebitelky k přidání produktů známé značky na nákupní seznam.

Popis řešení

Unilever patří mezi klienty, kteří přicházejí s jasně formulovaným zadáním - náš prostor v kampani Hellmann's Inspire spočíval tedy především v zodpovědně kreativním přístupu ke klientovým nápadům a v preciznosti provedení. Na 4 stávajících webech – www.skutecnachut.cz, www.skutocnachut.sk, www.hellmans.cz a www.hellmans.sk – jsme vybudovali speciální interaktivní sekce, vytvořili jsme bannery, které na tyto sekce odkazují, a registrované uživatele a uživatelky webu skutecnachut jsme na nové recepty upozornili newsletterem. Základem zmíněných interaktivních sekcí webů je vymazlená moderní 3D kuchyň, jejíž kompletní koncept i realizace se zrodily v našich hlavách a počítačích. Zájemce o vyzkoušení receptů na šťavnaté kuřecí plátky nebo jemné vepřové kotlety provede nákupem surovin i vlastní výrobou jednoduché pochoutky a umožní jim také recept a své pocity z vaření sdílet přes e-mail či Facebook. Kdo si nechce pohrát v kuchyni, může zkouknout videorecepty ve flashové televizi nebo si jen přečíst postup přípravy jídel ve statické "2D" verzi. Bannery běžící na českých a slovenských portálech svou grafikou a provedením vyšly z návrhů pro weby. Vytvořili jsme bannery tradiční i videobannery, které podtrhují interaktivitu kampaně. Interaktivně a nejlépe ve 3D je už nějaký čas mantrou internetových kampaní a, jak dokazuje mimo jiné i kampaň Hellmann's Inspire, i mantrou naší. Říká se, že s jídlem roste chuť, což můžeme jedině potvrdit. Po kuřecích plátcích a vepřových kotletkách jsme se jen olízli a už jsme nažhavení na další interaktivní 3D projekty.

Dodané služby

www.hellmanns.cz

SiteOne pro Hellmann's dlouhodobě spravuje webové stránky. V rámci kampaně použití tatarské omáčky a majonézy Hellmann's v teplé kuchyni přišlo Site One se zajímavými nápady na exekuci na webových stránkách. Úskalí kampaně spočívalo, zaprvé, v komunikaci nového revolučního použití Hellmann's výrobků. Zadruhé, bylo třeba komunikovat pouze a jenom 2 recepty, a to takovou formou, která je dobře zapamatovatelná a dostečně přitažlivá po dobu trvání celé kampaně. SiteOne přišlo s návrhem "Virtuální kuchyně", která vhodně komunikovala naši zprávu a zároveň eliminovala zmíněná úskalí. Návštěvníci se tak dozvěděli o Hellmann's receptech interaktivní a zábavnou formou.

Kateřina Torová

Junior Brand Manager Dressings CR/SR, UNILEVER

Podobné projekty

Zadejte e-mail příjemce:
Vzkaz:
5 + 2 =