Webdesign stránek CK Blue Style

Náš klient Blue Style je čtvrtou největší cestovní kanceláří na českém trhu a množství zájezdů, které nabízí, je více než úctyhodné. Při tvorbě webu pro tohoto klienta bylo zásadní neutopit sebe a hlavně budoucí návštěvníky stránek v moři informací. Zaměřili jsme se na tři hlavní oblasti: přehlednost, uživatelskou přívětivost pro klienta i návštěvníky webu a online marketing. Díky vstřícnosti klienta jsme nemuseli slevit z nároků na design ani funkčnost a výsledek předčil i naše vlastní očekávání.

Webdesign stránek CK Blue Style
Vytisknout stránku Doporučit stránku Slovník pojmů

Jak projekt vypadá

Cíl projektu

Cílem projektu bylo vytvořit pro Blue Style dobře vyhledatelné webové stránky, které pomohou zvýšit prodej zájezdů přes online prodejní systém, posílí značku, udrží věrnost stálých zákazníků a přivedou i zákazníky nové.

Popis řešení

Snaha o maximální přehlednost, která byla jedním z našich hlavních cílů, se odráží především v designu na všech úrovních webu (upoutávky, hlavní rozcestníkové stránky, detaily hotelů). Informace jsou srozumitelně a logicky zpracované a i když je jich na stránkách obrovské množství, načítají se velmi rychle, což jistě ocení návštěvníci a návštěvnice stránek toužící najít svou vysněnou dovolenou. Hledání jim zpříjemní interaktivní vychytávky jako je například online prohlížení PDF katalogů nebo interaktivní mapa zemí a turistických destinací. Jakmile si zákazník vybere, může se rovnou z webu nechat přesměrovat do online objednávkového systému. Při vytváření designu jsme se soustředili hlavně na maximální vizuální sjednocení s webovou prezentací.
Webové stránky se ovšem neplní samy, natožpak stránky cestovní kanceláře, které je třeba aktualizovat denně. Proto jsme při zmínce o BlueStyle pyšní zejména na ty části webu, které souvisejí s vytvářením a aktualizací obsahu. Web má nový redakční systém s jednoduchým a příjemným ovládacím rozhraním a pro klienta jsme vytvořili také speciální samostatný systém pro generování a publikaci upoutávek jednotlivých hotelů na hlavních stránkách, které jsou zásadní součástí webové prezentace Blue Style. Systém umožňuje redaktorovi webu generovat grafické prvky, které si přeje v jednotlivých upoutávkách mít. Klientovi jsme tak ušetřili čas a peníze za práci grafika, který by se za normálních okolností musel grafice upoutávek pravidelně věnovat. Kromě toho systém dokáže aktualizovat naráz všechny upoutávky, rozpoznat při tom změny, ke kterým došlo (například cena zájezdu), a zohlednit je v nově vygenerované grafice.
Vytvoření, odzkoušení a spuštění všech výše uvedených aplikací a služeb by nebylo možné bez maximální vstřícnosti klienta. Spolupráce mezi SiteOne a Blue Style byla skutečně intenzivní a zástupci Blue Style nešetřili časem ani energií a byli našemu týmu vždy maximálně nápomocni. Aby se nové stránky dostaly k co nejvíce lidem, poskytujeme cestovní kanceláři BlueStyle i služby online marketingu. Realizovali jsme bannerové a PPC kampaně a zajišťujeme i dlouhodobou SEO podporu s cílem zvýšit online prodej zájezdů.

Dodané služby

Ocenění

IEA11 - 2. místo v kategorii Nejlepší užití ON-LINE prodeje

Názor klienta

The correct partner for the creativity on the internet world..

Imed Jeddai"I have to state to your person that I am a very demanding manager in conceiving my business through internet solutions and have huge will to invest in your business branch. Though I was really feeling very confused in the past, before I met SiteOne, as I didn’t know how to locate my need and what to invest to and so on. But SiteOne brought the light into my thinking and challenged every idea I may had, showing a real support to my business, and created on my behalf the business added value, thing that made me feel much stronger and surer than before. I really appreciate the cooperation.. Thanks"

Imed Jeddai
Managing Director

Podobné projekty

Zadejte e-mail příjemce:
Vzkaz:
8 + 2 =