Webdesign stránek Home Credit

Přihlásili jsme se do tendru. Viděli jsme, co klient chce. Zvítězili jsme v tendru a pustili jsme se do práce. Zní to jako krátká povídka, ale byl to spletitý příběh plný designových, projektových a časových výzev. Pohled na nové webové stránky společnosti Home Credit, které jsme vytvořili v roce 2012, dokazuje, že ten příběh měl šťastný konec.

Webdesign Home Credit
Vytisknout stránku Doporučit stránku Slovník pojmů

Jak projekt vypadá

Cíl projektu

Klient si přál vytvořit intuitivní web, který novým zákazníkům a zákaznicím pomůže vybrat ten správný úvěrový produkt pro jejich situaci a stávajícím zákazníkům poskytne kvalitní podporu. Tendr na dodavatele webu vyhlásil Home Credit ve chvíli, kdy měl hotové wireframy, které zpracovala společnost H1. Museli jsme si tedy poradit se spoluprací s dalším dodavatelem, vytvořit obrovské množství designů a navíc vše stíhat v mnohdy velmi napjatých termínech.

Popis řešení

Každou stránkou vznikajícího webu jsme se zabývali zvlášť od wireframu přes design po přiřazení funkcionalit a snažili jsme se, aby každá jedna stránka vyhověla potřebám nových i stávajících zákazníků Home Creditu. Celkem vzniklo 150 designů, z nichž lze na první pohled vyčíst rukopis SiteOne. Jednotlivé stránky webu působí úsporně a vzdušně, přestože obsahují velké množství informací. Ve srovnání s předchozím webem Home Creditu přibyla na stránkách řada praktických funkcí, například vyhledání partnerů pro splátky na mapě, interaktivní kalkulačka splátek nebo kalkulátor míry bezpečí při zadlužení. Měsíc před spuštěním prošel web testováním oční kamerou, jež zorganizovala společnost H1, která také z komentářů respondentů testu vytvořila tagcloud (viz níže). Ten svědčí o tom, že uživatelům je na webu příjemně.

Home Credit - tagcloud

Propracovaný backend

I na backendu webu jsme si dali záležet. Navrhli jsme kvalitní administrační prostředí, ve kterém může klient většinu obsahu stránek spravovat sám. Texty a html tagy je možné upravit inline přímo na webu, pro úpravu dalších věcí se oprávněný uživatel z webu proklikne přímo na příslušné místo systému. Nemusí tedy složitě dohledávat, kde se daná stránka v administraci skrývá.

Analytika

Webové stránky jsme vybavili kvalitní analytikou, která Home Creditu umožní sledovat konverzní schopnosti jednotlivých stránek i chování konkrétních skupin zákazníků mnohem lépe než například Google Analytics. Webové stránky jsou propojené s aplikací CallMe a dokáží třídit informace o uživatelích, což zefektivňuje práci klientových call center.

Management projektu

Svým rozsahem se nový web HomeCreditu v našem portfoliu řadí mezi nejnáročnější projekty. Jsme proto rádi, že se podařilo najít způsob, jak s klientem komunikovat o každé stránce zvlášť a přitom neztrácet souvislosti. Využili jsme k tomu systém Redmine, který jsme uzpůsobili na míru potřebám projektu, a komunikace s klientem byla díky tomu systematická a efektivní. To spolu s mnoha hodinami přesčasů na naší straně pomohlo k tomu, že se web podařilo spustit v plánovaném termínu i přes to, že jsme v počátku projektu kvůli dolaďování představ o funkcionalitách a úpravám wireframů nabrali skluz. Spolupráce s Home Creditem pokračuje správou webu a slovenskou verzí stránek.

Dodané služby

Ocenění


1. místo v kategorii Finanční zprostředkovatelé

www.homecredit.cz

Názor klienta

Imed Jeddai "Slovník synonym nabízí ke slovu VYNIKAJÍCÍ tyto alternativy:

  • Vrcholný
  • Nejvhodnější
  • Nejpříhodnější
  • Optimální
  • Nejpříznivější
  • Prvotřídní
Já bych po dvou letech spolupráce tento seznam bez váhání doplnil o slovo/a SiteOne

A trošku konkrétně, proč je pro nás SiteOne vynikající:
  • Jejich pracovní doba končí až ve chvíli, kdy je projekt dokončený.
  • Proaktivita – řešení, s nimiž sami přicházejí, mají hlavu a patu a často nám přinesou úhel pohledu, který je úplně nový.
  • Výborní a nápadití grafici, kteří snad nevědí co je spánek.
  • Bezkonkurenční úroveň komunikace account managerů s klientem, reakce v řádu minut.
Výborná organizace jednotlivých projektů – i přes extrémní množství dílčích úkolů máme stále o všem přehled."

Vladimír Švehla
Marketing and Advertising Professional

Podobné projekty

Zadejte e-mail příjemce:
Vzkaz:
9 + 3 =