Webdesign stránek Placerating.com

Každý osvědčený systém potřebuje jednou za čas trochu provětrat a nabrat něco svěžího vzduchu a inspirace. Po letech práce na webech zavedených firem jsme proto v roce 2012 uvítali ve svém portfoliu projekt Placerating.com – start-up postavený na myšlence sdílení relevantních informací o navštívených místech mezi uživateli.

Webdesign stránek Placerating.com
Vytisknout stránku Doporučit stránku Slovník pojmů

Jak projekt vypadá

Cíl projektu

Myšlenkou, která stála za klientovým nápadem vytvořit Placerating.com, byla nedostatečená kvalita a funkčnost stávajících systémů na ukazování a hodnocení míst navštívených při cestování. Ve středu naší pozornosti tedy stála správa informací, uživatelské rozhraní a uživatelská zkušenost. Zároveň bylo třeba držet u země náklady.

Popis řešení

Jádrem projektu je databáze navštívených míst, proto jsme se zaměřili na to, aby přidání nového místa do databáze bylo pro uživatele co nejpříjemnější. Každé místo v databázi má svého správce z řad uživatelů, který hlídá kvalitu a relevantnost sdílených informací. Za vykonávání funkce správce mají uživatelé podíl na příjmu z reklam zveřejněných na webu. Placerating.com je globální projekt, uživatelské rozhraní jsme tedy vytvářeli v angličtině. Uživatelé, kteří chtějí přidat nové místo do databáze, se snadno přihlásí přes svůj facebookový profil nebo se zaregistrují přímo na webu.


Od klientovy prvotní myšlenky do spuštění webu uplynulo jen 14 měsíců, my jsme na vývoj měli pouhé dva měsíce. Proto byl zásadní co nejefektivnější kontakt s klientem, což se dařilo díky našemu elektronickému systému řízení projektů. Na veřejnost byl projekt vypuštěn v prosinci 2012 s ambicí mít v databázi co nejrychleji 10.000 kompletně popsaných a okomentovaných míst.


Názor klienta

Jan StarečekSiteOne se podařilo splnit termín i rozpočet. Na spolupráci si ale asi nejvíce cením flexibility, se kterou agentura přistupovala k našim "startupovým" potřebám a požadavkům.

Jan Stareček

Zadejte e-mail příjemce:
Vzkaz:
5 + 3 =