Redesign a speciální efekty

Máme radost, když naši klienti jdou s dobou. Příkladem za všechny budiž prodejce trezorové a bezpečnostní techniky Tresorag, pro kterého jsme v roce 2013 vytvořili novou webovou prezentaci s využitím 3D technologie. Museli jsme v ní mimo jiné vyjít vstříc přísným novým požadavkům na uživatelskou zkušenost.

Redesign a speciální efekty webových stránek Tresoragu
Vytisknout stránku Doporučit stránku Slovník pojmů

Jak projekt vypadá

Cíl projektu

Vytvořit novou webovou prezentaci, zajistit přehledné zobrazení informací a bezproblémový provoz na tabletech a chytrých telefonech a zapracovat vše do nového designu, který bude vysoce uživatelsky příjemný.

Popis řešení

Po konzultaci s klientem jsme připravili nabídku kompletního řešení jak pojmout a zpracovat novou webovou prezentaci, do které jsme začlenili vytvoření produktů pomocí 3D technologie a animací. Klient byl naší vizí mile překvapen a až na pár drobností schválil projekt v plném rozsahu.

Výroba 3D modelů trezorů a animací nám zabrala výraznou část času. Provedení jsme průběžně konzultovali s klientem a výsledkem jsou do nejmenších detailů vybroušené 3D modely trezorů a animace v kvalitě 720p.

Požadavky na uživatelskou příjemnost jsme zohlednili i ve výběru technologie pro frontend webu. Oprostili jsme se od kdysi tolik rozšířeného Flashe a použili jsme kombinaci HTML5 / CSS3, jQuery doplněnou o touch funkce (pro ovládání na tabletech).

Samozřejmostí je příjemné administrační rozhraní pro práci s novinkami a propojení webové aplikace se skladovým systémem klienta.

Nové pojetí designu a vytvořené 3D modely a animace klient využije i při svých dalších marketingových aktivitách. Věříme, že námi navržená a zpracovaná webová prezentace ukáže Tresorag jako moderní firmu, která se nebojí inovací a investic do nových technologií u svých produktů ani v marketingu, a že klientovi přitáhne pozornost a zájem nových zákazníků.

Dodané služby

www.tresorag.cz

Podobné projekty

WEBTOP100

Nová webová prezentace Tresoragu získala 2. místo v kategorii B2B.

Zadejte e-mail příjemce:
Vzkaz:
6 + 2 =