Hledá se Office manažerka/Asistentka
neboli Slunce naší kanceláře

mám zájem o pozici

Koho kontaktovat

Eva Semorádová

HR manager
e-mail: eva.semoradova@siteone.cz

Naše srdce bijí pro skvělé online projekty

Propojujeme svět klientských přání a nekonečné možnosti moderních digitálních technologií.

Vytváříme webové, mobilní a enterprise řešení pro love brands, jako jsou Air Bank, Home Credit, J&T Banka, Blue Style nebo Dermacol.

Jsme hrdí na naše lidi. V lidech je naše síla. A díky lidem jsme SiteOne.

Přidej se k nám - hledáme "Slunce naší kanceláře" :-), nebo chceš-li oficiálně, Office manažerku / asistentku.

A koho tedy hledáme?

Parťačku do pohody i nepohody, která:

  • bude pečovat o to, abychom měli hezké pracovní prostředí, kde všechno funguje i po technické stránce
  • přemýšlí nad tím, jak usnadnit práci sobě i ostatním a efektivita je jejím mottem
  • nás bude mít ráda všechny bez rozdílu (a že u nás najdeš mnoho rozličných osobností) a bude mít o nás opravdový zájem pracovně i lidsky
  • Je přirozeně usměvavá a ochotná vždy pomoci, ale zároveň si na nás umí i došlápnout, když zlobíme = je asertivní
  • problémy bere jako výzvy naučit se něco nového a umí se rozhodovat za běhu
  • si od nás ráda odpočine při administrativních činnostech jako je práce s fakturami, smlouvami nebo google tabulkami
  • ráda organizuje - lidi, věci nebo akce
  • má ráda ve všem pořádek a potrpí si na systematičnost a pečlivost
  • nebojí se excelu ani angličtiny (v psané i mluvené podobě)
  • umí řídit a řídí ráda (občas potřebujeme přeparkovat nebo zavézt auto do servisu)

Co přesně budeš mít na starost?

  • Chod recepce - starost o návštěvy, občerstvení, zajišťování údržby a oprav, správa parkovacích míst, komunikace s ostatními recepcemi v budově, plánování meetingů

  • Kancelář - nákup a zajišťování běžných provozních věcí a potřeb - občerstvení, hygienické a kancelářské potřeby, komunikace s úklidovou firmou, správou budovy a našimi dodavateli; a hlavně starání se o nás :-))

  • Firemní akce - kompletní organizace a zajišťování večírků, dárků na Vánoce nebo narozenin, našich meetupů a dalších akcí

  • Administrativa - správa pokladny, firemních dokumentů, nabídek, smluv, ceníků;  správa firemních telefonů a komunikace s operátorem; správa a vyřizování faktur (máme vlastní fakturační systém, který vymyslel náš šéf, takže udržovat pořádek Ti půjde jako po másle), komunikace s paní účetní…

  • Podpora při práci ostatním - příležitostná komunikace s klienty, příprava a tvorba plánu projektových kapacit, správa našeho intranetu atd.

  • Adhoc a rozvojové aktivity - třeba rozvoj kanceláří, lidí nebo naší kultury; a sem tam tě potkají všelijaké nárazové výzvy, kde si otestuješ svou flexibilitu

Pošli nám svoje CV a nezapomeň připojit i motivační dopis, proč právě Tobě by tahle práce měla sednout. Čteme je rádi a zvyšuješ tak šanci, že se uvidíme osobně.

Budeme se na Tebe těšit :-)

galerie galerie
galerie
galerie galerie
galerie

Kontaktujte nás

Rádi se s vámi sejdeme formálně i neformálně. Jsme tu pro vás každý pracovní den od 9 - 17 hodin. Těšíme se na vás.

Kontakty

info@siteone.cz
+420 267 900 999

Kancelář

Korunní 810/104
101 00 Praha 10

Sídlo

Krouzova 3038/14
143 00 Praha 4

SiteOne, s.r.o

27398471
DIČ CZ27398471
Zapsaná v obchodím rejstříku vedeném u restříkového soudu v Praze, oddíl C, složka 110279.