E.ON

Jistota a stabilita na energetickém trhu

Klient

E.ON Energy

Obor

Energetika

Rok

2021

Dodané služby

Business Consulting, Digital Strategy, Website Design

E.ON Energie, a.s.

  • Požadavky klienta
    Online Obsluha zákazníků
    Cross-selling a upselling produktů
    Akvizice nových zákazníků
    Komunikace brandových hodnot
O společnosti E.ON

Web společnosti E.ON, která v Česku dodává energie 1,4 milionu zákazníků představuje hlavní a největší touchpoint vystavený směrem k veřejnosti a klíčový prvek digitální transformace odvětví.

InHouse řešení

  • Design
    UX Analýza
    Uživatelský průzkum
    UI Design
    Art direkce
    Web Design
    Testing
  • Business & Marketing
    Analysis of business
    Business Consulting
    Definition of objectives
    Analysis of the current situation
    Digital Strategy
    Copywriting
Naše řešení

Web společnosti je klíčovým touchpointem, k růstu strategického NPS (Net Promoter Score) přispívá perfektní zákaznická i uživatelská zkušenost. Proto se na webu zaměřujeme na automatizovaný sběr feedbacku s cílem maximálně zvýšit spokojenost uživatelů. Kladli jsme důraz na hodnoty klienta a prozákaznický přístup, který jsme podpořili social proof a use cases.

Za využití speciálních pokročilých průvodců pro klíčové zákaznické cesty jsme navýšili počet případů odbavených plně online a automatizovaně. Optimalizovaný vyhledávač, interaktivní průvodce a E.ON Rádce jsou další z mnoha prvků, které webové řešení zpřístupňují široké veřejnosti pomáhají lidem uzavřít smlouvy online bez čekání na pobočce.

BestOne výsledky

Výsledný web a jeho nový design zaručil společnosti mnohonásobné navýšení leadů, stejně jako významně zvětšil spokojenost koncových zákazníků při online komunikaci.

  • 598

    Plně designových stránek.

  • 100%

    Zvýšení spokojenosti koncových zákazníků.

  • 100%

    Funkční prototyp.

Testimonial

Hodnocení od partnera

Zapojení SiteOne hodnotím jako naprosto výjimečné a dle mých zkušeností vymykající se standardu na lokálním českém trhu. Obdobný profesionální, výkonnostně orientovaný a expertní přístup jsem zažíval v Japonsku, ale zde v ČR ho pokládám stále za relativně výjimečný.

Michal Hátle

Head of Digital E.ON Energie, a.s.

in