Dermacol
UX + design + frontend + backend + infrastruktura
Pro Dermacol, jednoho z největších prodejců kosmetických produktů na světě, jsme vytvářeli řešení pro on-line i fyzický prodej jejich produktů. O eshop se tak staráme už čtvrtým rokem a řešení je to fakt veliký.
Na Dermacolu nakupují lidé ze stovek zařízení a vysoká responzivita tak byla absolutní nutností.
Když už děláme on-line eshop, rozhodli jsme se dát dohromady i fyzický obchod. Náš přesah do off-line světa na sebe nenechal čekat.
Žádný markeťák nechce manuálně nastavovat slevy u stovek produktů, tak proč tenhle proces nezautomatizovat.
Stovky položek, růžový design a tisíce návštěv každý den. Taková výzva před námi stála a my se s ní poprali. A na výsledek jsme patřičně hrdí. Tenhle web je přesně takový, jaký web o kosmetice může být. Sexy.
Znáte to — vytvořit z e-shopu pokladní systém pro kamenné prodejny? Samozřejmě. Díky Offline pokladnám je možný nepřerušený prodej i v dobách globálního výpadku internetu. Takže pak v pohodě nakoupíme krémy na všechny ty nové vrásky.
Každý e-shop občas udělá svým zákazníkům radost ve formě slev, ale slevy na Dermacolu jsou mnohem chytřejší. Možnost nastavovat je předem, dynamicky v závislosti na desítkách faktorů a nebo si jen prostě naplánovat slevové kampaně na rok dopředu? Není problém :)
A jak to dopadlo ?
nejrůžovější eshop v ČR
pokladen
externích systémů, se kterými se e-shop kamarádí