Gorenje
backend + infrastruktura
V Gorenje hledali optimální enterprise řešení pro business klienta a z naší společné spolupráce vzešel systém GAPR 2.0. Vznikl tak ultimátní nástroj pro obchoďáky a jejich manažery, který umožňuje kompletní řízení prodejního procesu. Od cenotvorby, různých přehledů, channel managementu či tvorby slevových akcí, až po generování obchodních souborů a statistik.
Tisíce sloupců v databázi a stovky tisíc řádků. Naše DB musela být state of the art.
Provázání s korporátními systémy byla samozřejmost, avšak další vrstva, která zajistí bezchybný chod takového zařízení už nám dala zabrat.
Pamatujete si matematiku? Kolik slonů si chci koupit, když má medvěd tři zobáky? I na to jsme museli vytvořit algoritmy.
Automatické generování souborů rozvázalo ruce administrativním pracovníkům a výrazně zefektivnilo chod obchodního oddělení.
Integrace se systémy Gorenje i jejich obchodních partnerů a stream-lining všech potřebných informací na jedno místo. Rychle a přehledně.
Do rukou managementu vkládáme plnou kontrolu nad činností prodejců.
A jak to dopadlo ?
GAPR se používá v ČR a SR už nějaký ten pátek, ale v průběhu tohoto roku bude nasazen jako globální systém Gorenje a dostane se tak do 40ti zemí po celém světě
úspora času s administrativou
další integrované enterprise systémy