Kdo jsme?

Svěřte nám digitální transformaci a vneste do podnikání revoluční změny.

Jsme SiteOne. Profíci zapálení do vývoje, webu, digitálu, designu a nejmodernějších trendů a technologií. Jsme tu nejenom pro stálé klienty, ale i pro odvážné partnery, kteří chtějí své konkurenty předběhnout mílovými kroky.

Příběh SiteOne

  • 2001 - 2004

    Jak to všechno začalo?

    Žádná garáž, my začínali v kočárkárně jako digitální firma. Slavíme proto narozeniny v den, kdy náš zakladatel a CEO - Honza Bezděk registroval doménu siteone.cz. Bylo to přesně 17. 1. 2001.

    Možná se to může zdát divné, ale náš začátek pozitivně ovlivnilo splasknutí dot-com bubliny v USA rok před naším založením. Proč pozitivně? Protože zmizel hype kolem .com firem a zákaznici se začali ptát na skutečné přínosy digitálu.
    A SiteOne je prakticky orientovaná firma, proto jsme mohli zazářit.

  • 2005 - 2007

    Od začátku jsme se věnovali pouze digitální transformaci.

    Akorát se tomu před 20 lety ještě tak neříkalo :). Mezi první velká jména, která jsme přijali na palubu SiteOne, patří 2N Telekomunikace nebo Schneider Electric.

    Rok 2005 byl ve znamení nástupu technologie Flash. Měli jsme jeden z nejlepších týmů v ČR, takže není divu, že jsme byli dvorním dodavatelem flashových her například pro Českou Televizi. Flash a koncept Rich Internet Applications v té době začal adoptovat i konzervativní bankovní sektor a my jsme pomáhali s projekty třeba holandské Rabobank nebo české finanční skupině J&T.

  • 2008 - 2010

    V dílnách SiteOne vznikl i projekt aplikace eATLANTIK.

    Aplikace umožňovala v reálném čase obchodovat na akciových trzích v ČR i USA. Na svou dobu měla mnoho pokročilých funkcí, například streaming aktuálních akciových kurzů, interaktivní grafy a pokročilé zabezpečení. To všechno bylo možné právě díky technologii Flash, kterou v té době používal i YouTube.

    Jako jedni z prvních v ČR jsme flash adoptovali a jako první ho i "zabili" ve prospěch JavaScriptových frameworků, které umožňovaly provoz našich řešení na mobilech. Zejména na iPhonu, který v roce 2007 začal své vítězné tažení v USA a během roku 2009 a 2010 doslova dobyl Evropu.

  • 2011 - 2014

    Pro Blue Style znamenal konec "nultých let" digitální revoluci.

    Nový, digitální, rezervační systém společně s novým webem a možností objednat si zájezd skutečně online byla opravdová revoluce. Vždyť třeba i Invia v té době dokončovala internetové objednávky po telefonu. Blue Style jsme nadělili i B2B portál pro kamenné prodejce zájezdů, který přinesl digitalizaci v objednávání dovolených i do toho posledního maloměsta v ČR.

    Během "desátých let” jsme do rodiny SiteOne přivítali značky Home Credit a Air Bank, kterým jsme obratem navrhli a vytvořili nové portály. Air Bank dostala první bankovní portál v ČR, který využíval koncept tzv. single page aplikace. To znamenalo bleskurychlé načítání stránek na mobilu i z tehdy běžného 2G připojení, interaktivní kalkulačky a spoustu dalších nástrojů, které klienti oceňují dodnes.

  • 2015 - 2018

    Možná to byla kvalita našich řešení.

    Možná to bylo naším přátelským přístupem a neustálým bojem za úspěch našeho klienta, každopádně jsme mohli během následujících let přivítat v portfoliu našich klientů další známé tváře. Českou zemědělskou univerzitu, Gorenje, AXA, Sanofi, nebo E.ON, Zonky, Dermacol, EUC a mnoho dalších.

    Do DNA SiteOne patří i závazek pomáhat zlepšovat svět kolem sebe. Někde se tomu říká CSR, ale my tuhle zkratku nemáme moc rádi, protože je hodně abstraktní může se za ní skrývat úplně cokoliv. V letech 2019-2020 jsme pomohli týmu Unicef k novému webu unicef.cz, díky kterému může lépe prezentovat vše dobré, co se podařilo a efektivně komunikovat s dárci. Několik let po sobě sponzorujeme také Nadační fond nezávislé žurnalistiky nebo Hlídače státu.

  • 2019 - 2022

    Neusnuli jsme na vavřínech.

    V posledních letech jsme se soustředili i na vlastní produkty, které pomáhají řešit ty nejčastější výzvy při digitalizaci byznysu. Ať už je to OmniOne - marketingová automatizace, TempliOne - nástroj pro tvoření responsivních e-mailů, MapsOne - mapy s našeptávačem, který pomohl při organizaci pomoci při pandemii COVID-19, nebo Shieldr - ochrana proti automatizovanému stahování obsahu webu.

    V SiteOne věříme, že digitalizace je lékem na pořádnou porci problémů, které současná společnost řeší. Máme odbornost, přehled, kompetenci i chuť :) A jsme připraveni přiložit ruku k dílu. Třeba i na vašem projektu :)

01 – 6

Hodnoty, mise, vize

Vnímejte naše hodnoty i jako příslib efektivní spolupráce.

Empatie

Co to znamená pro vás?

Digitální transformace je náročná, obzvlášť pokud se neorientujete ve složitém světě jedniček a nul. Žádné strachy, od toho jsme tady my. Staneme se vašimi průvodci, rádci, mentory a rovnocennými partnery, kteří se dokáží zorientovat ve vašem byznysu a proměnit vize ve skutečnost. Ať už postupujete po malých krůčcích nebo se chystáte skočit do digitalizace rovnýma nohama, jsme tu pro vás.

A co to znamená pro nás?

Celek je víc než součet jeho částí, v tom dáváme Aristotelovi za pravdu. Proto považujeme vztahy mezi kolegy za podstatného ukazatele firemní kultury. SiteOne funguje jako rodina a klienta do ní rádi přibíráme.


Spolehlivost

Co to znamená pro vás?

Spolehlivost je pro nás kombinací kvality, časové investice a dodržování termínů. Jen tak se dá vybudovat důvěra, která představuje základ dlouhodobých a pevných vztahů. Chceme, aby byla jistota a stabilita synonymem pro SiteOne.

A co to znamená pro nás?

Jeden na druhého se můžeme spolehnout. Jakmile je kolega indisponovaný, kormidlo přebírá jiný. My v SiteOne totiž táhneme za jeden provaz. Vždy tak, aby byl každý z nás i klient spokojený.


Odvaha

Co to znamená pro vás?

Jen skuteční odborníci si mohou dovolit postavit se odvážným a inovativním řešením. K tomu samozřejmě patří i umění říkat NE. Bez odvahy se ale něco tak pokrokového, jako je digitální transformace, neobejde. Jakmile ji vyváží empatie a spolehlivost, není se čeho obávat.

A co to znamená pro nás?

Nebojíme se vydat neznámými cestami a měnit tak svět k lepšímu. Riskujeme tam, kde se to vyplatí, a k problémům se stavíme čelem. Nehledáme zkratky, říkáme pravdu a trpělivě dotáhneme každý projekt do úspěšného konce. I ten váš.


Mise, vize

Proměňujeme klientské byznysové vize do chytrých online řešení prostřednictvím služeb té nejvyšší kvality.

Naše péče vás bude doprovázet na cestě digitální transformací tak, abyste vašich cílů dosáhli s co možná největším možným komfortem. V digitálním prostředí jsme jako ryba ve vodě a budeme vám trpělivým průvodcem i partnerem.

Jsme prémiový dodavatel digitálních řešení. A jsme tu vždy pro vás.
S dobrým nápadem, porozuměním a odborností.



Nositelé hodnot SiteOne

Na každém z týmu nám opravdu záleží. Abysme i ve vysokém počtu fungovali jako dobře promazaný stroj a podávali skvělý výkon, řídíme se podle zásad ESO. Jejich zástupci s námi sedí v kanceláři.

  • CEO SiteOne

    Jan Bezděk

    Odvážná jednička našeho týmu, stabilní vzor, velký vizionář a také víkendový farmář.

  • HR Manager & Employee Care

    Eva Semorádová

    Péče o tým s důrazem na empatii a záruka lidskosti ve světě technologií.

  • Head of Development

    Ján Regeš

    Vysoce spolehlivý vedoucí oddělení vývoje, infrastruktury a designu.


Co nabízíme

  • Technology
    Web Development
    Creative Development
    eCommerce
    Apps Development
    CMS Integration
    CRM Integration
    Technical Consulting
    Testing (VRT, automatic)
  • Design
    Website Design
    User Experience
    User Interface
    Digital Experience
    Wireframes
    Architecture
    User Journeys
    Prototyping
  • Business
    Analysis of Business
    Business Consulting
    Definition of objectives
    Analysis of the current situation
    Digital Strategy
  • Marketing
    OmniOne
    Emailing
    Brand Strategy
    Social network strategy
    Copywriting

Pro média

Jsme rádi, když nás novináři mají rádi. Chcete s námi probrat spolupráci, reklamu, PR nebo cokoliv dalšího z oblasti komunikace a marketingu? Není problém. Josef, který u nás má PR na starost, se vám bude věnovat. Stačí napsat nebo zavolat.

Kontakty

Josef Horký

josef.horky@siteone.cz

PR & Copywriting

+420 731 739 570 


Značka SiteOne


Tiskové zprávy